fredag 21. mai 2010

God-Butikk!

En av butikkene jeg alltid vil innom når jeg er i bya (Ålesund) er lille,skjønne Live In.Dere skjønner sikkert hvorfor når dere ser på bildene...her er fristelser i hver en krok! Det eneste aberet med denne butikken er akkurat det du ser på bildet her...trappen!!!!Den er skikkelig irriterende dersom man har barnevogn,bare så det er sagt!Mang en handel har gått i vasken der...
På den annen side er det veldig koslig at de setter mye koslig i trappetrinnene da!
Men nå er det ikke så ofte jeg har med vogn til byen lengre,så kan heldigvis stikke innom. Mye fint fra b.l.a Rice,Maileg,Green Gate....serviser fra Spode og Gien...jeg elsker jo serviser:)
Til og med pittelitt klær hadde de fått inn - fine og fristende!
Tror de...etter min smak vel og merke...må ha byens fineste utvalg i servietter - og mange fine kort også! Fra Caspari b.l.a :)
Om ikke jeg kjøper noe annet der så må jeg alltid kjøpe meg serietter i det minste!
Synes de hadde så mange fine duker også sist jeg var innom,-b.l.a denne stripete her på bordet i nyyydelige,skjønne farger - denne tror jeg vi må vurdere ja!
Ikke så store butikken,men jammen har de smekkfullt med fristelser pr.kvadrat - og det gjør ikke akkurat no at damene bak disken også alltid er så blide og hyggelige...og har også lagt merke til at de er veldig flinke til å snakke til og henvende seg til barna og bry seg om dem...det setter en mor stor pris på :) Live In har forresten også mye fint til de små !

                       Bærre lekkert !

 Alle bildene i innlegget her kommer fra Live In sin facebook-side 

3 kommentarer:

  1. HERLIG!! Vi elsker å få inspirasjon:) Ha en flott pinsehelg:)

    SvarSlett
  2. Heisann og tusen takk for kjempe hygglig kommentar på bloggen vår!! :-) Det setter vi stor pris på.

    Kjøkkensettet kan du kjøpe her : http://www.annajohanna.no/produkt/Knaggrekke_med_tilbehor:337

    Ha en flott pinsehelg!!

    Klem Johanna

    SvarSlett
  3. What a amazing shop !!!

    Happy weekend enjoy.....hugs from me..............bye !!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.