tirsdag 20. april 2010

Tror jeg må ha....








denne benken fra Idé Skeidar. Den fant jeg i brosjyren som kom i posten i går,var visst en hagebenk men niks...her blir det en kjøkkenbenk! Har hatt lyst på en slags slagbenk en stund,og denne var så kjekk med skuff under setet til f.eks duker og lignende.Smart og fin samtidig....noe mer å lure på da da????? Ser den for meg med masse fine puter og et fint pledd  - dette blir bra!!!!!!!! Et lite pluss i tillegg ...som bare er en liten detalj men likevel gjør meg ekstra fornøyd er at den har andreaskors i ryggen....de er jo liksom litt varemerke og gjenganger her til gards så det blir jo bare prikken over i´en:) Nå må jeg finne ut målene og se om den passer *håpe,håpe*

Men en benk de hadde og som
 jeg faktisk kan tenke meg til 
hagen,det er denne! Denne synes jeg var helt nyyyydelig, og ser for meg denne mang en plass ute ! Skikkelig lekker ,vil ha - vil ha!!!!!!!!
Men lyt nok først prioritere kjøkkenbenken tenker jeg....







Og når jeg først var inn på sidene til Idé
 Skeidar,hva skuer så mitt øye? Joda...nok en gang blir 
vi her uti distriktsnorge urettferdig behandlet...shame on you!!!!
Idé SKeidar skal nemlig åpne egen brandavdeling i oslo 
med merker som Covent Gard
en,Artwood etc.Der skulle je ha vørri!!! (hmmm...blei så
 misunnelig at jeg rett og slett måtte ta meg en støyt
 med flasken med Isklar som står ved siden av meg her,men kjenner det ikke var i nærhetten av å være sterkt nok i en sådan stund!!! )

Nei,jeg får fokusere på benken jeg fant og som jeg sikkert kommer til å kjøpe meg og være glad for den...
så kan nå de oslo-folka bare ha den brand-avdelinga.Sikkert ikke noe fint altså.Neida.Ikke i det hele tatt.Niks.....


2 kommentarer:

  1. Hei Tove :-)

    Takk for koselig hilsen hos meg ;-)
    Elsker benken forresten - begge var flotte!
    Håper du får plass for gleder meg alt til å se bilder av den trygt plassert på kjøkkenet ditt ;-)

    Jeg hekler gjerne armene på genseren hvis mønsteret er overkommelig (det er det sikkert)
    Hvem kan si nei etter en så herlig forespørsel *lol* Du kan jo sende meg oppskriften på mail hvis det er mulig? Adressen er i så fall hildeariansen@yahoo.no

    Have a nice day♥

    Klem♥Hilde

    SvarSlett
  2. Hello Tove....what a beautiful bench..........i love it !! the white one...........

    Have a great evening hugs from me...............Ria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.