fredag 30. april 2010

Oh Lord,won´t you give me.....


a car just like this?Mercedes Benz er ikke noe for meg,med mine lille flokk av dyr og unger så vi endrer litt på den sangen og tar heller en sånn Cadillac tror jeg;)
Ja det hadde vært knakande kjekt med ny bil..."den blå skute" som vi kaller bilen min (jada...det har med Linus og Sabletann og sjørøvere og den sorte skute å gjøre) kan godt skiftes ut!Skal ha den på EU-kontroll nå og lurer meg på hva de finner??? Kan være så mangt,-merkelig nok har de ikke funnet noe siste tre årene så jeg har jo vært kjempeheldig!!!! Men nå har jeg en feeling ....men det har jeg vel hatt før om årene også så får vel ikke ta sorgene på forskudd.Men uansett...så synes jeg bilen min er dritstygg rett og slett.Den ble ene og alene kjøpt av praktiske grunner....Kian´n måtte byttes ut når det kom kul på magen og jeg gikk fra en til to hunder (og nå har jeg jo tre hunder og to småttiser).Så at den er fornuftig skal vel den lange kassen min ha:) Gjort mye god nytte for seg, og den går jo som ei kule! Å kjøre til Bergen for eksempel er bare moro,kjører fra alle oppetter fjellsidene,hihihi:) Jaja...den får vel gjøre nytten en stund til - men smeis altså;denne bilen likte jeg!Grrrrrr........

1 kommentar:

  1. Dream on babe!!!

    Hhahahahhahahhah!! he is beautiful !!!

    Have a nice weekend !! hugs from me Ria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.