torsdag 29. april 2010

Konfirmasjonstid

Tenk...i år skal jeg i konfirmasjon!!!!!! Første gang siden min egen - som vi uten videre utredning kan konstatere var i forrige århundre en gang! Det blir spennende og kjempeflott og det gleder jeg meg til! Heldigvis er det ikke før neste søndag...så jeg har enda litt tid til å finne ut gaver - kjekt å finne noe spesielt og noe man kan ha resten av livet,spesielt siden dette er konfirmasjonen til fadderjenta mi Emma Pernille :) Noen som har noen tips forresten? Har gitt henne teskeier før,og lurer litt på en kakepade i samme serie ...med inngravert navn og dato! Tenker også på et slik rosemalt bunadsølv smykkeskrin...hadde jeg tenkt på det før skulle jeg fått tak i en kaketine,men det får vel bli til bryllupet hennes en vakker dag!


Glad det ennå er en stund til mine to småtroll skal konfirmeres,men kjenner det kribler godt i fingre og hode med tanke på dekorer
ing etc...savner den delen av
 hverdagen som jeg hadde på Gavehuset!


 Veldig kjekt å få være med på prosessen med folk til slike spesielle dager,-konfirmasjon,dåp,bryllup.......lage blomster og finne serv
ietter,lys og annen pynt 
- kjempekjekt!
Og nå finnes det jo sååå utrolig mye flott å få kjøpt -  det er bare å utfolde sine kreative evner!

Så til alle dere som sysler og planlegger slike dager så er ihvertfall jeg kjempemisunnelig!!!!!!!


1 kommentar:

  1. Happy sunny weekend my dear Tove................hugs from Ria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.