søndag 11. april 2010

Blitt stor-fan!!!!


Guess what!!!!!! Jeg har oppdaget en herlig,ny gruppe...som sikkert mange av dere kjenner fra før,-jeg hadde jo hørt Umbrella-versjonen deres på radio mange ganger uten å vite at det var den gruppen som sang den,men på et hyggelig venninetreff for en god uke siden så ble jeg informert om denne trioen fra Tyskland! Takk og lov for det Heidi!:)
I går for eksempel slo jeg på pc´n,rett inn på youtube og spilte maaange av de deilige rockabillyversjon sangene de har på full guffe mens jeg svingte moppen,sang og koste me.Til og med Martine digger dem...tror Hot´n Cold er favoritten hos henne så langt! 
Synes de er så gjennomførte og stilige og sååå flinke å synge at dette kan man ikke annet enn bli i godt humør av.CD må anskaffes snarest!!!!! Og for de som er så heldige å bo i f.x Oslo,Stavanger el Bergen så spiller de der i April...kjenner det kribler og jeg kunne veeeldig godt tenkt meg på konsert med dem!Søk dem opp på youtube du også,tror ikke du vil angre :)

1 kommentar:

  1. Hei på du Tove!!
    Svippa en tur innom bloggen din og må takke for tipset, stilige versona :-))
    Holde med Martine så langt, Hot`n Cold va megabra :-))
    Ha en fin fin søndag!!
    -Anja-

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.