lørdag 6. mars 2010

Pomps De Lux











Kom over et ukjent merke for meg så langt,men jammen var her mye tøft! Pomp De Lux heter det,og til sunnmøringer har jeg den gledelige nyhet at vi har forhandler på Vigra! Hun heter Marita Blindheim Bjerkestrand (hvis du går inn på siden til Pomp de Lux finner du nærmeste forhandler med info der!)
og klærne selges via homepartys! Spørs om jeg ikke må ha et sånt party da ja......noen som har lyst å være med så si ifra :)
Martine er forresten litt knallgod...for hun skal bli veeeeldig rik når hun blir stor sier hun,og da skal hun kjøpe maaasse klær,voksen-klær! Hun var med meg på Svarstad her en dag og hun ble jo helt gira ! Liker tydeligvis det litt tøffere,og det vil jeg nå si  Pomps De Lux hadde......lite rosa for å si det slik. Masse stilig for en tøff,ung jente! Eller gutt! Mye gråtoner som er bare delikat,tøft og stilig,-men i tillegg også veldig fint å kombinere med alle andre farger om man vil det! Prismessig var heller ikke desse 
               klærne avskrekkende, og det er da ingen ulempe,ikke sant? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.