mandag 29. mars 2010

Nyfødt!

Nyfødt ....... dukke faktisk!!!! Har dere sett på makan til levende dukker da?Ser ut som om de kommer reff fra fødestuen,helt fantastisk!!!Det er en dame jeg kjenner gjennom Facebook som laker desse dukkene,hun heter Francien Roele og bor i Nederland.
Ble altså så imponert at jeg bare måtte dele hennes fantastiske små nurk med dere!Jeg er jo litt svak for dukker,Martine har alle mine flotte porselensdukker på rommet sitt,men de er ikke til å leke med har hun heldigvis skjønt.En sjelden gang tar vi em ned fra øverste hylle så hun får se på dem og tusle litt forsiktig og da er det ei som storkoser seg:)
Se på ansiktsutrykket til jenten til høyre da....herlig :)))

Noen andre som synes desse var skjønne? Har ikke noe web-side på damen men idet minste en mailadresse : italianwhip@kpnmail.nl


Forresten...er det bare meg som ser på E søndagskveldene og serien om The Kardashians??? Sist søndag fikk Kourtney en gutt,og fødselen ble vist på Tv...det er det råeste jeg noensinne har sett!!!!!! Tror dere ikke at hun tar tak i skuldrene på babyen og drar resten utav seg selv?????? Geipen min hang nedpå knærne....først gikk vannet,og hun stod og lo,tok seg en dusj og sminket seg før hun reiste på sykehuset....og med den avslutningen på fødselen så er jeg omtrent målløs!!!!!!Det må da være filmtriks,eller??? *lol*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.