fredag 26. mars 2010

Masse fint til trultene våre!

Gjennom en annen blogg ble jeg kjent med et nytt merke for meg,nemlig danske Freoli. Synes de har så mye nydelig og skjønt å by på,og bildene de har laget er jo supersøte i seg selv:)
      Blomster,skjønne jenter,herlige klær,zink,sol og         sommer.......perfekt med andre ord!

Og en liten søt pusekatt...lurer på hvem som er mest fornøyd,pusen eller jenta?
Hortensia i zink-baljer....jeg hadde i fjor og skal ha i år.Lekrere blir det ikke!!!! Skjønn bluse på denne trulta!
Gode venniner...hmm,lurer på hva de kniser av? Heklevesten minner meg om sengeteppet jeg hadde på dukkevognen min som liten :)
Mye mer er å finne på nettet,sjekk opp Freoli for mer informasjon....forhåpentligvis er det ikke så lenge før våre herlige jenter kan begynne å bruke slike lette,deilige sommerklær?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.