onsdag 10. mars 2010

Jeg kom til å ramle over herlige Bramble!

Og med de ordene som overskrift er det nok offentlig at jeg er i det poetiske (potetiske helst) hjørnet i dag..........:/

Men kan man ikke bli helt tullerusk over å se så mange fristelser og flotte møbler på en gang da? 
Desse skapene og bordene i denne herlige grønne fargen sier jeg ja takk til med en gang,helt nydelig! Har plassen klar jeg!!!!!!!!! Og plenty å putte inni også for den del :)

                       Den grønne sofabenken under er helt skjønn,sukk altså!
Og hva med desse blå møblene - rett på Linus sitt rom tenker jeg! Perfekt!

Denne kommoden med luftballonger på er fantastisk på et gutterom ihvertfall,herlighet for noen flinke folk de har på Bramble...ikke bare utføreslen og finishen på møblene er bra ,men se så flink de er å male da!!!!!!!!!!

Hmmm....her tror jeg vi må begynne å tenke stue.........

Mye lekkert men samtidig tøft i lyst med litt brune detaljer !

Visakortet mitt er veeeeldig glad for at det ikke bor nær Bramble - da hadde det fort blitt utslitt stakkars :/





4 kommentarer:

  1. Oh how I wish we had shops like yours down here in Australia! Absolutely wonderful. A-M xx

    SvarSlett
  2. Guess why I am drewling all over these pictures and not in the shop? It´s not even close to me...it´s in the us:(
    My Visa card is so happy for thatit would be totally worn out if this shop were near-by...but my heart and mind still would loooove to go crazy in it!!!! Thanks for the comment A-M :)xx

    SvarSlett
  3. Hei Tove!
    Tusen takk for kjempe koselig kommentar på bloggen min! La meg til som følger nr 10 jeg *smil* Kjempe koselig blogg du har!!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Hei,første gang jeg er innom bloggen din, kjempekoselig. Nydelige bilder, tenk å kunne rusle rundt der.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.