mandag 29. mars 2010

Hagemøbler!







jada....lørdag som var syntes jeg det var aldeles vår ute....og kostet og vasket verandan og dro frem hagemøblene og satte på plass. Sågar vimpelen hengte jeg opp uti hagen...Langevågens første vimpel var oppe...heldigvis fulgte en av naboene mitt eksempel og hengte opp han også. Tenkte i mitt stille sinn at "nå barker jeg på at det blir snø!!! "  og det var selvfølgelig synet som møtte mine øyne søndagsmorgen. Jaja...et sitat fra en klassekamerat på barneskolen sitter i minnet,og jeg er nok særdeles enig i læreren som var så imponert over akkurat desse ordene:"Vi bor i et skiftande klima!" 
Vel,vel...får bare gjøre det beste utav det,i dag er det jo kjempeflott ute likevel tross snø:)
Men fy søren så deilig det var med den lørdagen,jeg gleder meg bare enda mer til våren faktisk etter å ha fått en liten smaksprøve:)
Og jeg trenger enda mer hagemøbler ute...problemet er bare at jeg ikke får tak i det jeg vil i Norge men sikler på masse fra usa...og det kan nok bli litt komplikaitid å få til *lol*
Men på bildene oppom her så ser dere hva jeg sikler etter...og jeg regner med dere synes det var ikke å forakte å ha slike hagemøbler dere heller?
Desse kommer fra Pottery Barn!Vil ha,Vil ha!!!!!!!!!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.