torsdag 4. februar 2010

Wow!!!!!!!!!!








Ja her i huset er det ikke bare hundene som sier vov,vov...jeg begynner jeg også ser dere:"Wow,wow,wow!!!!"

Her var det mye lekkert,sukk og stønn og wow nok en gang.Rike,dramatiske farger ...deilige stoff....ganske enkelt helt rått altså!!
Nydelige puter!!!!!!!!!!
Liker alt dette veeeldig godt....de sengene bare roper på meg,-jeg som har vært trøtt i hele dag,hehe. Våknet opp med et skulderblad eller etkvart der baki som var helt ømt og stivt,trodde knapt nok jeg skulle få på meg klær......jeg som skulle gjøre så mye i dag men akk o ve - ingenting har blitt gjort!!!!!!!!!!! Heldigvis fikk jeg summet meg og tatt med meg bølingen på sparktur,slik at både barn og hunder har fått luftet seg-det har jo vært så flott i dag,nå er solen i store deler av Langevågen og det er rett og slett fantastisk ute i dag igjen.Fineste vinteren jeg kan huske!:)


Og da er det ekstra deilig å komme inn igjen,god og rød i kinna og kose seg med b.l.a litt blogging og surfing....og desse fine bildene fant jeg her








1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.