fredag 19. februar 2010

Toile kan vi like!!!!!







Ihvertfall gjør jeg det....veldig godt!!!!! 
Tror faktisk at jeg liker nesten alt som har toile-mønster..så derfor så er det ikke fritt for at det slenger litt i heimen...på
 gardiner,tapet,krukker,fat,servietter.....you name it:)
Og i dag har jeg kjøpt med meg nyyydelige Hortensia´er hjem igjen og fått skiftet ut litt blomster i kjøkkenvinduet,-herlig og vårlig ble det!!! Hortensia...som jeg før syntes var den "kjerring-planten" synes jeg nå er noe av det vakreste som finnes av planter!!! Blå,rosa,hvit...liker alt!

Har forresten et godt (?) tips til dere med små barn...som griser og roter når de spiser,slik som mine har gjort en del av frem til nå ihvertfall.Begynner heldigvis å komme seg,men Linusen er ekspert på å søle så jeg har bare måttet ta mine forholdsregler,og det innebærer f.eks å kle kjøkkenstolene med gjennomsiktig voksduk utenpå stoltrekkene...utrolig praktisk!
bare å tørke vekk når ulykken er ute,i motsetning til å skifte stoff i både tide og utide som tidligere for min del.Og nå som jeg har fåttt rosa toile de jouy stoff på dem er jeg ihvertfall veldig glad for at jeg har gjort det slik,og det er visst den skjønne bamsen til Martine fra Wheat også :)

Riktig God Helg til alle !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.