fredag 19. februar 2010

Nydelige møbler


Ååå....det er når man kommer over slike steder man skjønner at man absolutt burde hatt utvidet kjørerkort slik man bare kunne "hoppe i lastebilen" og ta seg en liten tur hit (England)
og fylt opp bilen!!!!!!! 
Hildrande du,her var det mye fint altså *sukk*

Men skulle jeg valgt ut bare en ting her,så er det beige soverommet bare dritlekkert!!!!!!!!!!! Fargen i seg selv var helt herlig og resten var slett ikke verst det heller akkurat! Lurer på om det kunne vært en fin husfarge forresten....vet det er en farge som heter muldvarp som er litt lik og som jeg har sett på noen hus som er fin....????


Ellers er det jo lekkert med alt dette hvite da,-gjev jeg bare kunne hive ut noen visse møbler som tilhører samboer og kjøpe nytt!!!!!
Godt man kan drømme seg vekk litt på steder som dette da:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.