tirsdag 16. februar 2010

Natte-arbeid!





Ja i natt har hodet jobbet hardt må vite,og jeg har endelig funnet ut hvilke krus som kan friste!Mangt en kan komme til å tenke på i løpet av en natt dersom man er våken innimellom, og nedi hodet mitt datt ihvertfall tanken på svenske Maria Liliegren,som har de vakreste kruser man kan tenke seg.Så da er det vel ikke så mye å lure på,-spørsmålet er vel bare hvilket design og hvilken farge man skal velge...jammen er de ikke fine alle sammen!!!!!!!!Og selv om det egentlig er bare krus jeg trenger,så var de asjettene bare himmelske!!!!!!!! ÅÅÅ...helt nydelig altså!!!!!! Tror det kan være kjekt å ha litt forskjellig jeg :)

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.