tirsdag 16. februar 2010

industrial Chic



















































Ja nå er det så moderne med et element av "industri" i inteiøret....litt stål,gjerne rustent sådan har kommet i mange varianter,og sannelig det sier jeg dere:det kan være ganske så tøft!!!! Her er
 noen eksempler fra Neiman Marcus


























Måtte ta med bilde av den blå sofaen fra samme sted....DE HAR STJÅLET MIN SOFA !!!!!!!!!!!!!!
Neida,men jeg har faktisk en som ser helt akkurat likedan ut unntatt fargen da,min er grønnbeige-aktig,veldig fin farge men dessverre har den blitt veldig stygg etter mange år med hunder oppi :(
Målet er å trekke den opp igjen ganske snart ,og da skal INGEN hunder oppi ihvertfall,for dette er den fineste sofaen jeg vet faktisk !!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.