lørdag 20. februar 2010

Hjerteknusere!!!!!


Ååå,se på desse to gutta boys her da!!!! Jeg kjenner jeg blir helt mo i knærne og aldeles svak når jeg ser på desse bildene,har du sett noe så nydelig?????
Har fått låne bildene slik jeg kan dele dem her til fleres store fornøyelse,-den heldige eier er Neméth Kinga i Keszthely,Ungarn.
Og best av alt,desse to er til salgs (sukk)!!!!!!!!!!

Ble du også fristet? Du kan sjekke opp hjemmesiden deres for mer informasjon Ishara Afghans
Fjonge navn har de fått allerede,spørs om ikke det ligger en tanke bak siden alle valpene har fått navn som innebærer Star,m.a.o så er de vel kommende stjerner,tror du ikke? Ihvertfall heeeeelt nydelige !
Øverst ser du Ishara Guide Star,og det vakre hodebildet er av Ishara Star of the Survival.
Foreldre er storvinner Kid Sox - Multi Ch Star´T Cutting Trax of Jhanzi og mamma´n heter intetn indre enn INT CH ,Multi CH Faricka Hatsepszuth Hakhyra.Vet du hva,jeg kunne gladelig ha kjøpt en av desse!!!! Herre gi meg styrke!!!!!!!!! *lol*
Noe sååå søtt er det vel nesten umulig å motstå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.