onsdag 17. februar 2010

Eventyrlige senger.....




Jeg er veldig glad i tradisjonsrik,norsk design...fra innsiden til utsiden av hus og hjem. F.eks så storkoser jeg meg når jeg er på veiene og kjører på tur,f.eks gjennom nydelige Gudbrandsdalen,hvor jeg prøver å holde meg på veiene samtidig som hvert et hus og tun eller gård granskes nøye....ja mang en gang kunne jeg tenkt meg og stoppet og lurt meg inn og se hvordan det ser ut innenfor veggene! Og hver gang jeg kjører forbi et spesielt hus tett før Dombås så ergrer jeg meg gul og grønn over at de IKKE setter et slikt praktbygg i stand men lar det stå og forfalle! Og like mye ergrer jeg meg over at her i Langevågen skal gamle hus rives forå bygge opp igjen nye ...det seg være til butikklokaler,gamlehjem eller hva det måtte være.Jeg vil ha SJEL!!!
Jaja...det var nå ikke det dette innlegget skulle handle om,men nå fikk jeg ihvertfall sagt det da :)
Os trekultur har de ihvertfall skjønt saker og ting,og lager de nydeligste senger,kjøkken,bad etc. Dette forbinder jeg med "skikkelig" norsk,og hadde jeg hatt en hytte så hadde vel noe lignende kommet på soverommet der. Hadde jeg sovnet i en slik seng tror jeg neste morgen hadde bydd på litt forfjamselse og undring...."Er jeg med i et eventyr eller???"
Men nå skal jeg heller finne min egen seng...har stjerner i taket på soverommet (tapet)...kanskje jeg våkner og tror jeg er i himmelen *lol*?
God Natt fra denne kant !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.