onsdag 10. februar 2010

Bryllup i år?











Går du også og håper på et frieri...kanskje i løpet av helgen???Drømmer om bryllup?
Eller er du blant de heldige som planlegger bryllup eller skal i et bryllup i løpet av året? Og har du kanskje ei lita trulte eller en liten gutefant som kal være brudepike eller brudesvenn? Da er denne tiden på året helt perfekt å bestille antrekk på....ihvertfall fra usa for der pleier de å få inn noe som heter easter dresses denne tiden av året,og det er rett og slett nydelige,flotte kjoler prinsesser verdig!!!!! Bare prøv å søk:)
Jeg bestilte brudepikekjoler fra et sted som heter Pink Princess  og der har de veldig mye fint!!!!
Her finner du alt fra brudepikekjoler,dresser til guttene,danseklær,tilbehør som hårpynt,sko,blomsterkurver til brudepikene...ja det meste som trengs.Varene er ikke før bestilt før de er klar til henting i posten :)
Så er du blant de mange som er skeptisk til å bestille via nettet,så kan jeg trygt anbefale det -  har bestilt så mangt og mykje og har aldri vært noe problem bortsett fra rett og slett å begrense seg -
fristelser i fleng og gresset er faktisk grønnere på den andre siden når det gjelder akkurat sånne ting!!!
Ihvertfall om man bor i lille Ålesund.......



1 kommentar:

  1. oh so cute!

    Thanks for visiting my blog. Enjoy your white winter. Spring will be here soon, anyway.
    X
    V

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.