fredag 8. januar 2010

Verdens skjønneste smykke!


Jeg var altså så overrasket og glad da jeg pakket ut denne lille,rare pakken fra Trude-mor på Stord. Har dere sett på maken til skjønt smykke da,med engler på *sukk*
Det er fra en leverandør som heter By Moniqué Design,som faktisk er norsk.Tuuuusen takk Trudelutt,dette var bankers:))))))

Det var forresten litt vittig at hun fikk smykke med meg også...fant noen kjempestilige på Svarstad her i Langevåg,tror de het Hearts Design eller noe slikt,ihvertfall noe med hjerter.Kjekt med noe nytt å pynte seg med,blir sjelden man prioriterer slike ting til seg selv! 
Dette smykket skal ihvertfall brukes titt og ofte .)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.