tirsdag 19. januar 2010

Tøffeste regnjakkene!!!!!!!





I dag fikk Linus endelig prøve ut sin  nye,flotte pirat-regnjakke og støvler som han fikk i julegave. Pittelitt regn i luften,så mamma´n var snar å benytte muligheten,for han ser så festlig med det at jeg smiler bare ved tanken! Tok noen bilder av han utenfor her,men finner ikke rette kabelen så jeg får legge ut bilder fra produsenten istedenfor,desse klærne dere bare se!!!!!!!!! Her er det herlige regnjakker og utstyr både for jenter og gutter.Jeg bestilte fra BabiesandChildrensgitfs,fant billigste prisen der,men det går fint an å finne enda billigere på f.eks ebay. Kidorable er ihvertfall produsenten,ta en titt:)















Her er regnklær for små brannmenn,dinosaurusfrelste....og mye søtt til jentene også.t.o.m en kolleksjon av Madonna......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.