søndag 3. januar 2010

*SELVFØLGELIG ER ET MÅL OG BLI ENDA FLINKERE TIL Å BLOGGE!
(Og kanskje få tid til å shine litt opp her på kon
toret slik det blir like koslig som på bildet her???)


Kjempekoslig å sitte en liten stund om morgen å surfe litt mens man 
putter en skive i munnen,og ikke minst se hva andre har skrevet om:)












* OG KANSKJE BLI ENDA FLINKERE TIL Å FÅ BRUKE MINE KREATIVE SIDER?
Jeg liker jo godt både å sy og strikke og tusle med mye rart,og hodet er fullt av ideér,og jeg tror jeg må bli litt flinkere til å faktisk gjøre alt jeg ttenker også...ikke bare la dem ligge å murre oppi topplokket:)








*Å FÅ TIL MINST EN REISE ER IHVERTFALL ET MÅL SOM VI MÅ FÅ TIL!!!!!!!!
(Vi er ikke akkurat av dem som flakser mest,men i fjor hadde vi en helg til Legoland og det var så gøy for både de små og store!) 
Så i år må det bli en kjekk familietur ihvertfall...Sabeltann står nok sterkt hos husets egen pirat,og Disneyland drømmer prinessa om! Jeg kunne tenkt meg tur sammen med gubben en weekend en eller
 annen by,og hadde jeg kunne tatt en jentetur også så måtte sannelig flagget heises til topps...vet ikke hvor lenge vi har snakket om det!!!!!
Bare å begynne å spare!!!!!!!!!!!!



                               
*TA VARE PÅ SEG SELV OG UNNE SEG LITT LUKSUSTID!
Det å finne tid i hverdagen til å passe på seg selv,ta seg tid til å ha en virkelig god dusj og ikke en i full fart hele tiden f.x er noe som bør prioriteres litt bedre...en klar måe å innhente mer energi og føle seg bedre på,og de to tingene henger jo i hop så her må man stå p krava:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.