onsdag 20. januar 2010

Noa Noa




Fortsetter med litt flere bilder av barneklær-mnyheter.....kjenner det kribler i "shoppe-foten" nå når det virkelig begynner å komme vårnyheter for fullt.Årets Noa Noa kolleksjon ser bare herlig ut....lurer på om Frøken Frøland i byen fremdeles har Noa Noa Miniature??? Det kjenner jeg at jeg må sjekke,og hvis ikke så gå det fint an å bestille på nett heldigvis!


Merkelig nok er jeg ikke så glad i lilla selv,men kjenner at til Martine så kan jeg likevel like det! Derfor sikler jeg veldig på b.l.a en lilla prikkete regnkåpe og tilhørende støvler fra denne kolleksjonen,samt jeg synes den kåpen på bildet er veldig fin.
Jaja,vi får nå se? Hvor blir det av den lotto-millionen forresten? På tide nå!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.