søndag 24. januar 2010

My Hero!!!!


Jaja,helt og helt......synes ihvertfall det Ty Pennington og resten av teamet hans i Extreme Home Makeover gjør er flott,på alle måter!!!! Selvfølgelig flott for de stakkarane det gjelder og som ofte sårt trenger hjelp og jeg sitter med tårene nedover kinnene og blir like rørt hver gang de "mover bussen",- det er også et program til ettertanke for vi får se hvordan livet fort kan forandre seg for oss mennesker i form av ulykker,sykdom etc....flott fordi jeg synes de som oftest lager fantastiske nye hus,både innvendig og utvendig,og også flott fordi det er godt å se at programlederne har sånn voldsom empati og er så gode og skjønne,spesielt når de også kanskje feller en tåre innimellom.
Så her i heimen er husfruen meget fornøyd når hun får krype oppi sofaen,ha over seg pleddet og rett og slett stooooorkose seg med programmet - både på Norsk,Svensk og Dansk TV3,hihihihi:)
Martine blir også helt gira når det kommer på tv, "e det hus-styr på tv´n?" spør hun og slenger seg ned sammen med meg. Eneste jeg kunne tenkte meg var at vi stundom fikk se mer av selve prosessen...det blir fort mye tøys og tull og "show" men det er vel litt typisk amerikansk og så skal det vel være litt familievennlig. Og ofte skulle jeg gjerne sett enda mer av husene og møblene etc når de er ferdige,men men - uansett er dette noe jeg virkelig storkoser meg med :)))
"E´kje du lei ta ditta styret no?" spør Karl gang etter gang,men niks...blir aldri lei !
Way to go Ty!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Helt enig!
    Digger det programmet. ;-)

    Ha en super uke.

    klem vivian

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.