fredag 29. januar 2010

Masse fint til store og små!!!!!!












En av bloggene jeg liker godt å titte innom er no 248 
Forleden hadde hun et innlegg med så mange fine skap,og dermed måtte jeg finne mer ut av det....ergo klikke på linken til produktene...slik er det gjerne når man sitter og blogger....det ene leder til det andre og vips så er man laaaangt ut på viddene og tiden har gått veeeeldig fort:)
Men vel anvendt tid må jeg si,så takk til Vivan for dette tipset for her var det masse fint og mange gode ideér altså!!!!! For eksempel kan vi begynne med den svarte lampen....som jeg har siklet på leeenge.......har sett den både på Carisma og på Herlighet...og i flere fargevarianter.Er ba
re sååå lekker og bare gjett om jeg skulle fått plass til både en og to,helst to faktisk! Den er rå,og jeg kjenner hele skapningen min verker etter denne lampen,oj og oj.Den er knallgøy i rosa skjerm som taklampe også :)

Den hvite skrivepulten er kjempeskjønn,,,,og akkurat noe slikt jeg kan tenke meg at Martine får på rommet sitt for hun trenger seg nok en skrivepult snart....elsker å sitte og tegne og kose seg:)
Tar du hintet ut på Molvær...lage en sånn pult ?*smisk,smisk*
Skjermbrettet var også helt herlig,og likedan skapet som ser ut som et dukkehus!! 

Nei her var det paradis for meg dere altså.........sukker og stønner i vei her jeg sitter!!!!

Enda mer fristelser  å finne hos tyske Car 

Enjoy :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.