fredag 22. januar 2010

Lene Bjerre






















Det er KLIN UMULIG å ikke like de nydelige tingene danske Lene Bjerre lager!!!! Hun har bare så MYE fint at det er ikke grenser.Har et og annet fra henne allerede,mest av alt setter jeg pris på et nydelig bestikk jeg har,men dessverre ikke bruker ofte nok. 

Men her er det mer som kan anskaffes ,for å si det mildt:)
Nydelige og inspirerende bilder som det ikke er vanskelig å la seg friste av.......
Sjekk DE fantastisknydeligevakre lampene da.....sukk og sukk!!!!
Nei her var det mye lekkert...SOM VANLIG :)





1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig hilsen og god helg til deg også!

    Synes de nye bildene til Lene Bjerre er ordentlig fine.

    Lena:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.