tirsdag 12. januar 2010

Glimt fra Martine sitt rom.......

Her er noen glimt fra Martine sitt rom....men aller først ser dere bilde av det lille "huset" jeg lagde til henne under trappen da hun var liten.Her har både hun og Linus hatt mye kos og moro,og ellers er det en smart måte å utnytte plassen på også! Egentlig skal der ligge et grønt teppe på gulvet,men siden vi fikk katten Wilma i hus så ble det litt skvetting,så at the moment har det en pause av hygienske årsaker :)
(Et styr med dissa dyra :)))

På romet til Martine ser det i utgangspunktet ut somom der bare er rosa,men det er faktisk fullstendig feil!!! Det som er rosa er faktisk leker etc,-rommet i seg selv er helt lys med en vegg med lysblå toile de jouy tapet,og likedan gardiner.Eeeeelsker toile!!!!! tanken er at hun kan forandre rommet etterhvert som hun blir større,kanskje få inn litt mer dongeri g rødt f.eks.....men kjenner jeg trulten så skal hun vel bestemme selv,så det kan nå bli spennende når den dagen kommer!!!







Papsen har som vanlig vært superhelt og laget alt datteren har "beordret"...b.l.a dette nydelige skapet som jeg fant i en katalog fra franske Jacadí! Flink,ikke sant?


Bokstaver på døren 
hennes slik det sømer seg en ung prinsesse :)))

Forresten godt utnyttet når vi holdt på å lære bokstaver!

I tillegg er hun så heldig og har flotte arvemøbler fra oldeforeldrene sine,-i hvitt med gulldekor! Ikke bare er de fine,men affeksjonsverdien er et viktig element også.


Husker jeg hadde store problemer med å finne lampe den gang hun ikk nytt rom...og det begynner å bli noen år siden faktisk,-tror det er lettere nå. Ihvertfall kjøpte jeg en helt hvit og nøytral lampe som jeg limpte på blomster og sommerfugler og vips så var den blitt midt i blinken,ja faktisk helt perfekt til frøkenens sovekammer:)

Synes de gamle tømmerveggene også bidrar til stilen her,hadde ikke blitt samme sjarmen med vanlig panel! Skulle nesten hatt med bilde av lysekronen i taket også,-helt lys med prismer - fint skal det være:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.