fredag 22. januar 2010

Det nærmer seg.......


Valentines dagen!!!!!!!!!!!!! Ikke for at jeg og gubben har lagt så mye i det (på en måte ingenting faktisk) - så derfor tenkte jeg at i år skal jeg jammen finne på noe romantisk og overraske han litt! Det har vel alle og enhver godt av!!!
Håper flere hiver seg på,-hvorfor ikke ta det som en utfordring og del gjerne gode ideér her på siden i form av en kommentar :)
Hverdagene går så altfor mye i ett, så hvorfor ikke finne på noe ekstra og vise at man setter pris på sin utkårede!!!!!! Let the brain work  :)))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.