torsdag 31. desember 2009

Winter Wonderland


Nyyyydelig er det ute hos oss for tiden,det snør og det snør og det snør....tar visst ingen ende! Kjempekoslig å ha skikkelig vinter,-dessverre så er det ikke så ofte lenger,så nå må det bare nytes! 
Men klart,litt problemer bringer snøen med seg.....her har jeg fotografert bena til Pisty etter en liten tur uti hagen.............stakkars lille snupsedupsen synes ikke det går an å bevege seg!!!!!! Huttetu! 
Og til og med tok jeg bussen inn på Moa i går,- forferdelig kjedelig og langdrygt,men ungene synes det var stas så da så,-hva gjør man ikke?




Nydelige porten min er helt nedsnødd, men det er et vakkert skue likevel! Er  glad pappa laget denne for meg!


Har knipset litt bilder rundtomkring utenfor også,- det er nesten magisk og eventyrsk med all den tunge snøen som dekker alt og gir et helt nytt bilde!Vakkert:)



































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.