torsdag 10. desember 2009

Søte drømmer!


 
Ja er ikke dette "Sweet Dreams" så vet ikke jeg...tenk om jeg våknet i morgen og hele huset var rent og ryddig...hahaha. Men iallefall har det muligheter for å bli det,siden jeg skal jobbe kveld og er fri på dagen i  morgen....og forhåpentligvis er bedre etter en heller feberheit dag i dag med skikkelig influense:(   Heldigvis har jeg ikke begynt å grynte ennå så det er forhåpentligvis en mild variant!!
Jaja..jeg får finne sengen og sove godt,det kan hjelpe mot så mangt og hvem vet hva jeg drømmer om??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.