fredag 25. desember 2009

Slappe-ta først,så.......?????




Ja idag har det rett og slett vært sløvings,og det med forholdsvis god samvittighet etter førjulstiden utrolig hektiske tid og mye jobbing! Har kost oss sammen med ungene ,dvs. vridd av x antall snurringer bakpå lekene de fikk i gave...kan sannelig undres på hvor mye billigere lekene hadde blitt uten all den skrullete emballasjen,og for ikke å snakke om hvor mye en hadde spart miljøet...forundret på at ingen tar tak i dette!!!!!! j det var en liten avsporing.Poenget? Joda,at i morgen så får man prøve å få gjort litt fornuftig i tillegg til å slappe-ta ;en kombinasjon er selvsagt det beste:) Og det går godt an å få til,koser meg når jeg får tusle litt i heimen etc.Et av prosjektene som "skulle" gjøresi romjulen er å fikse litt på vaskerommet,som er noko trist som det er men med det rutete koslige stoffet som jeg har kjøpt og har tenkt å lage litt koslige kappe av,i tillegg til litt emaljebaljer etc som kan være praktisk pynt så øyner jeg et håp om forbedring!
Skal man derimot tenke praktisk så er selvsagt masseproduksjonsvaskeriet særdeles effektivt...men hvem gidder å være praktisk????
                              







Bilder fra ocregister,imagevortex og cabbages and roses

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.