onsdag 16. desember 2009

På med gummihanskene!!!


I dag erklærer jeg huset for katastrofe-område, og må bare begynne på en ende - huttetu! Har vært så mye jobbing og frem og tilbake og i tillegg julegavehandling at alt hjemme har stått på vent og samlet seg opp, så her er det bare å begynne å vaske klær,vaske hus,rydde og stå på! Med andre ord.....lite tid til surfing og såntslags! Men jammen skal det bli godt å svinge vaskekosten også,mye som svirrer i hodet så det skal bli godt med en "hjemmedag" med bare meg selv tilstede.Hundene har fått gått lang tur og holder vel stilt en stund,så alt er tilrettelagt for en fantastisk dag der mye,helst ALT skal skje:)
Here we go...........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.