torsdag 17. desember 2009

Nok en nydelig affe..........
























Her er Kid Sox.........Star´T Cutting Trax of Jhanzi.Han er barnebarn av Svinto,som er Raskoh sin pappa.Og slektskapet det vises synes nå jeg !!!!  Hode-bildet kunne vært tatt av Raskoh,hadde bare fargen vært litt mørkere.Kan hende Kid sox er litt mindre i størrelse? Er rett og slett uhorvelig imponert over det denne hunden har prestert...han vinner det som er å vinne og dt er bare å ta av hatten for han,og Gunilla og Francis /kennel Kingsleah hvor han bor!!!!!!!!!!  Ikke rart de har begynt å kalle han Lord King Sox,lol:))))
Bilder har jeg lånt fra Kingsleah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.