søndag 20. desember 2009

Drømme om sommeren.....

Ja....egentlig er jeg jo rett fornøyd med at det er hvitt og snø ute - hører med til julen det:)
Og i tillegg blir det rene hunder = rent hus så egentlig burde jeg vel levd på Svalbard jeg da *lol*
Men men....er i grunnen ganske fornøyd med å bo her jeg bor,så får man bare vaske og vaske og vaske!
MEN jeg ser frem til sommeren på den måten at jeg da håper vikommer i gang med litt renovering av huset,og første post der er å kle stolpene under altanen med søyler (koniske),og støype under i tillegg. Da kan jeg endelig begynne å lage til Loggia´en min og få det koslig under her!!!!!!!!!!!! SLik som f.x på dette bildet her,-dette kan falle i smak!!!!!!Bilde fra Ka Design Group

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.