tirsdag 29. desember 2009

Aaahhh......


Sjekk DET gliset på denne herremannen....som jeg synes sååååå synd på i forrige utgave av THe Bachelorette........
Heldigvis har produsentene tatt til vett og jeg ser frem til masse kos i sofakroken med et deilig teppe over meg og "Ungkaren" på TVNorge - kan denne Jake være så perfekt og snill og kjekk og grei som han fremstod??? Da er det ihvertfall en heldig dame som ender opp med han!!! Lykke til...gler meg til du kommer på norsk tv Jake Pavella!!!!!!!! NEsten det kosligste programmet som finnes:)))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.