lørdag 28. november 2009

Sweet memories






Ååå....kom over noen bilder av mine uendelige kjære hunder som dessverre ikke er her lenger.......men vil alltid være i hjertet mitt! Spesielt Kim,som jeg hadde i 13 år og fulgte meg overalt må jeg si er noe helt spesielt. Han var etter Sonate´s Spring Song og Sai-I-Nara´s Bancienne Lady.Ozzy,som het Gold´N Copper Blues For U fikk jeg dessverre ikke ha med meg så lenge,da han ble blind og måtte avlives bare 18 mnd.Han var nok ikke frisk ellers heller,for han var pitteliten og syltynn,13 kg bare! Men for en skjøøøøøøønning!!!! 



Kim er den brindle og Ozzy er dominoen! Flere bilder av dem og alle andre gulla mine kan du se på mine gamle hjemmesider....har ikke gjort så mye med dem 
                               for der er ikke mer minne tilgjengelig!
Her er link:  Rashali

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.