torsdag 26. november 2009

MÅ ha det,bare MÅ ha det.........





Som dere vet så kjøper jeg og EEEELSKER mange deilige interiørblad. Deriblant svenske Lantliv,som er så koslig og har masse fint og mange gode ideér. Bakerst er det også alltid mange små-annonser med nettbutikker,og der fant jeg noe som jeg bare MÅ ha nemlig:)
Har egentlig sett ganske mange fine fuglematere,der er vel ganske "in" i tiden,men dette var bare pang!!!!! jepp,må ha det.Gjenstår å se om de sender fra Sverige til Norge,men det gjør de vel?????? Butikken jeg fant heter "Klinta" 
og de hadde mye mye annet fint også......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.