onsdag 7. oktober 2009

Å du salige deilige inngangsparti!

JAda...dette likte jeg gitt!!!! Her har jeg og Trude sittet og snakket om hva vi vil gjøre med hus og heim,og jeg var b.l.a inne på at jeg gjerne vil forandre inngangsparti - MEGET gjerne til noe slikt som på bildet her!!!!! Veldig stilig altså!!
Me like A LOT!!!!!!!!!!!!!!
Riktignok ønsker jeg en liggende løve eller mynde i stein eller lignende utenfor døren min,men det skulle jeg nok fått til å gli inn skal du se!!! Hmm...dette var noe å ta med seg videre i planleggingen av drømmehjemmet :)
Bilde fra Martha Stewart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.