søndag 4. oktober 2009

Bladet sitt :)





El Mueble er virkelig et blad jeg anbefaler.Alt er bare sååååå fint og veldig meg i desse bladene,-både elgant og stilig og koslig på samme tid!!!  Det viser også hvor flinke spanjolene er på dette med stoff...utrolig flinke å bruke det på alle mulige måter!!!! Minnes da jeg besøkte Trude D i Puerto De La Santa Maria......og vi var på marked...kom hjem med noen farlig tunge kofferter fulla av mange deilig stoff og det var visst en del klær fra Zara der også!!!! KA kommer jeg også til å tenke på - de hadde butikk her i Ålebyen men den varte dessverre ikke så altfor lenge.Men jeg har da noen gardiner etc,lamper derfra,og det er ting jeg er superfornøyde med - kjempekvalitet !!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.