onsdag 29. juli 2009

Verdens nydeligste port!

ÅÅåååå.....eeeeeeendelig har jeg fått meg port! Og jammen er det ikke verdens nydeligste i tillegg :)
Har mast på min nevenyttige,kjære og snille pappa i lengre tider,og endelig ble det! "Hvordan skal den se ut da?" lurte han på.... jeg hadde egentlig funnet en som jeg likte for lenge siden,men rart med den skjebnen gitt;
hadde nettopp kjøpt meg en del interiørblad som jeg koste meg med på sengen en kveld,og DER var den - lyste mot meg ,ja - hørte jeg den ropte på meg også???
Ihvertfall visste jeg der og da at dette var porten jeg MÅTTE ha! Takk kjære vakre "Hem  & Antik" for at dere hadde denne porten i en artikkel i bladet deres,og takk for all inspirasjon og vakre bilder generelt! Og til de som sier jeg kjøper for mange interiørblad;aldri så galt at det ikke er godt for noe sier nå jeg da :o)

Takk nok en gang papsen - du er best!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.