tirsdag 14. juli 2009

Knis,knis :)))



Ja....av og til kommer man over ting som man bare måååå kjøpe - og som gjør at jeg kniser godt inni meg og er rett så det fornøyd med "funnet"
Det er så godt når noen tenker litt "outside the box", og gjør helt hverdagslige ting om til noe man rett og slett smiler av og i tillegg bruker på fornuftig vis.Kan det bli bedre?
I går var jeg en tur innom Herlighet,og fant meg desse herlige klesklypene,rett og slett skjønne er de!!! Hjelper selvsagt litt med herlige håndklær fra Green gate og Krasilnikoff da....



Og så - hva finner jeg på hundeutstilling på Vestnes??? Bæsjeposer....m/hjerter!!!!!!
Hildrande du,kan det bli bedre da???
Nesten(men bare nesten) gøy å plukke opp bæsj:)))








På Herlighet fant jeg også desse skjønne knappenålene med hjerter på fra Rice,skal se jeg leter opp symaskinen som et resultat av hele handelen,hihi. Rice har bare så mye friske ting - keep up the good work :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.