onsdag 8. april 2009

På Ålesunds tak





























































Så var det på tide å blogge litt igjen.I dag har jeg ,Martine og Raskoh samt min bror med sin familie vært i Ålesund.Vi tok hurtigbåten over,det tar 5 min, og så gikk vi opp alle trappene til Fjellstua. Ungene var kjempeflinke og sprang oppover som noen fjellgeiter, og Raskoh storkoste seg også.Kjekt å få være litt bare han,dessuten ville jeg ikke drakse på valpene oppover alle de trappene .Raskoh tok oppmersomheten hvorenn vi gikk,og det ble som vanlig mange koslige kommentarer etc. Vel oppe var det bare å nyte utsikten,det var en herlig dag med deilig temperatur og helt nydelig å se utover alle veier:)
Dette må kalles en deilig og flott begynnelse på Påsken - håper alle andre får det like fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.