tirsdag 3. februar 2009

Pisty på stellebordet




MNjaaaaaa,ar litt stiv og skjelven her ja...........................DETTE VAR SKUMMELT!!!!
Her prøvde jeg å stille opp Pisty (Caravan Color Ain't Necessary) på stellebordet,det var så vårlig og fint og mildt i helgen at jeg dro det frem oppe på verandaen hvor jeg ofte pleier å stå og stelle hunder. Men Pisty har til nå bare blitt lagt på kjøkkenbordet,så han ble nok litt Shakin' Stevens oppå her.Så det var ikke så greit å få det helt lekre oppstilte bildet som jeg hadde tenkt akkurat...men skal nok ta igjen det :)
Kan nok likevel se hvor vakker albinotrollet er,tenker jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.