torsdag 22. januar 2009

Godt med ostesuppe!



Raskoh sjekker konsistens og smak, og anbefaler på det varmeste denne suppen!
Og matmor selv er strålende fornøyd med de fine suppeskålene jeg kjøpte meg,
"Portobello Road" fra Wedgewood.Tallerknene under er noen skjønne jeg kjøpte i Amsterdam for noen år siden, og glassene er fra Green Gate som med sin kolleksjon kan friste en stakkars svak sjel med det meste...sukk ;)


Ostesuppe

500 gr kjøttdeig
1 purre
1 rød paprika
stekes i litt olje eller vann(kan gjøres i forveien og fryses ned)

1 l vann
2 kremost naturell
1 kremost krydder
2 terninger grønnsaksbuljong
1 terning kjøttbuljong
1 bunt persille
Ha vannet i en gryte,samt buljong og ostene.La osten smelte og det hele godgjøre seg sammen med kjøttdeig/paprika og purre.Ha i persille like før servering, og server med godt brød til!MMMMmmmm.........

Forresten er sikkert denne suppe like god med forskjellig kjøtt og /eller pasta i også.Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.